Mustafa Kutlu: “Hayat Güzeldir” dedi!

Mustafa Kutlu, her yıl bir kitap yazıyor. Yazar. Mustafa Kutlu okuru olup da bunu bilmeyen yoktur herhalde. Her yıl, eylül ayında okurduk onun kitaplarını. Geçen yıl, daha geriye geldi. Ağustos idi sanıyorum ki. Şaştık haliyle. Ben şaştım. Eylüle alışmışım. İnsan, zaman zaman okumaya kıyamaz ya hani bazen, Mustafa Kutlu’da da böyle oluyor. Kitabı bitirdikten sonra, bir yıl daha bekleyecek olmanın sancısı vuruyor ufaktan. Ama bu fani dünyada, insan elinden çıkmış hiçbir şey ebedi değil işte. O da bitiyor. Kapatıyoruz arka kapağını ve koyuyoruz diğer Mustafa Kutlu kitaplarının arasına son kitabını da. Sonra bekliyoruz…

Bekliyoruz da, bazen beklemediğimiz zamanlarda geliyor beklediklerimiz. Az önce tamamen tesadüf eseri fark ettiğim gibi “Hayat Güzeldir”i… Beklemiyordum. Hele de bu kadar erken. Sadece kapağını gördük. Gördüm. Gördüm de o bile yetti. Şimdi bir an önce edinsem de okusam diyorum. Bir şeyler yazsam üstüne. Ha, okuduktan sonra bir yıl kim bekleyecek, onu da bilmem. Ama insanoğlu tezcanlı, elime almayagöreyim o kitabı, biliyorum ki nadasa bırakamayacağım. Okuyacağım hemen yine. Ama gene şaşırttın Mustafa Kutlu. Bu sefer daha erken oldu. Her sene, biraz daha erken oluyor…

Sen çok yaşa e mi Mustafa Hoca. Sen çok yaşa!

Sen de söyle. Korkma. Ne düşündün?

