Sadece Martılar ve Balıklar

 

Ve evet, şimdi yine tutuyoruz zamanın ellerinden.

Bilmiyorum, bu dere, Herakleitos’un iki kere yıkanılamayan deresi midir?

Aynı şeyi defalarca yapıp, sıkılmayan insanlarız oysaki.

Bizler… Sevmek… Daha başka şeyler ve de.

Şimdi bir ucundan ben tutuyorum kanatların,

Diğer ucundan İstanbul.

Sokağın başında bir mimar.

Yeni bir yol yapıyor, bahsetmiştim evvelce de.

Zenci çocukların hiçbir zaman koşamayacağı bir yol belki.

Mektubun ucuna konuyor bir söz.

Nece olduğu hatırlanmayan ama ne söylediği iyi bilinen bir söz…

Bir ses…

Bir nefes, içinde zamanın…

Geliyor, uzak bir diyardan, posta kutusuna konuyor.

Balıklar, hiç bu kadar sevimli olmamıştı belki de.

Dere, nereye akıyorsa, biliyorum, balıklar oraya gitmiyor…

Sonra, yeni bir “şey” yazılıyor.

Ve biz, yeniden tutuyoruz zamanın ellerinden öylece.

One response to “Sadece Martılar ve Balıklar

Sen de söyle. Korkma. Ne düşündün?

