Ayraç’ın 24. Sayısında İskender’i Yazdım

Ayraç Dergisi’nin 24. sayısında Elif Şafak’ın son romanı olan “İskender” üzerine bir şeyler karaladım. Bu kitap üzerine çok eleştiri yapıldı, Elif Şafak’ın her kitabı gibi bu da çok konuşuldu. Sanırım buna kimse şaşırmamıştır… Benim gibi Elif Şafak’ı beğenen ve takip eden bir okur bile çileden çıktıysa (ki çileden çıkan, benden daha azılı Elif Şafak hayranları tanıyorum) gerçekten bir şeyler yolunda gitmiyor demektir… Merak eden derginin ilgili sayısını edinip yazıya bakabilir. Ben de ilerleyen günlerde burada paylaşacağım yine yazıyı…

Not: Ayraç’ı merak edenler facebook üzerinden sürekli güncelledikleri sayfalarını takip edebilirler:

http://www.facebook.com/ayracdergi

 

 

 

 

 

Sen de söyle. Korkma. Ne düşündün?

