Vapur Taşıyan Mektup *

 

Şimdi ben seni aldım bir elimle.
Öteki elimle bir zarf açtım:
Gel-git yapıyordu denizler
Bir uçağın pervanesi kuzeye bakarken.
Bütün denizleri öteki elimdeki zarfa sığdırdım.
Seni bir başka yana sığdırama… …

Ses bitti, giderken gece.
Bir sonbahar ayı gibi belli belirsiz bir soğuk tepede
Şimdi ben senin bir elinden tuttum.
Diğer elinden, zamanın,
Ansızın geçmesin diye kıyıya paralel kederli bir vapur daha.
Sen yakaladın bir vapuru bedeninden,
Vapur kıyıya paralel bir başka hüzün oldu.
Bütün zarflar, ilkbahar…

 

* Önemli/keskin/sert/şiddet dolu uyarı: Bu bir şiir değildir.

Sen de söyle. Korkma. Ne düşündün?

