Yoksun/luk

Bütün şahıs kiplerinin geniş zamanında çekimlenebilir:
Y o k s u n l u k . . .
Yoksunum yoksunsun yoksun yoksunuz yoksunsunuz yoksunlar.
Yokluğun varlık hali. Yoksunluğun ya da…
Ne?
Öyle.
Hem bugün ilginç bir şey olmadı
Ya da bugün ilginç bir şey… (düşünür) Oldu mu ki?
“Ki” bir bağlaçtır,
Ama “ki” bir bağlaç değildir de…
Örnek cümle: Seninki senin ki senin.
Neyse…

Hem bugün ters tarafımdan da kalkmadım.
Güneşli bir güne uyandım
Ayıldım bayıldım bayrak salladım denize gittim.
(Düşünür: Denize gitmedim!)
Ravel dinledim ve Maurice olmayan bir Ravel
Ve Bolero dışındaki birkaç parçayı. Evet.
Eski fotoğraflara baktım ve sonra yeni fotoğraflara baktım.
Aya baktım ve sonra ayı görememem daha güçlü bir ışıkla ilgili.
Güneş şeş beş!
Penc ü se
Severler güzeli…
Severler.

Sevimli bir gün yine de
Belirtisiz isim tamlamaları kuruyorum ben saçma cümlelerime.
Sessiz sedasız geçiyor zaman.
Oysaki biraz gürültü çıkarsaydı keşke: çıt!
Keşke biraz gürültü: pat!
Gürültü: GÜÜMM!!!
Güme gitmiş bütün zamanlar aşkına şaşkına döndüm.
Tanrı “Zamana yemin ederim…” derken haklıydı.
Sorunum yetmezliğimi saymazsak aptal sayılmam.
Ama o kadar da aptalım ki aptal olduğumun farkına bile varamam böyle.
Ha deyince olmaz…
“Ha!”
-Olmadı…

Ve içine düştüğümüz büyük kara delik içine çekerse yine de
Adalar’ı tek tek dolaşmak gereklidir neticede.
İstanbul güzeldir, hele de uzaksa insan
Orada gezer durur bir gezegen gibi dünya
Orada bir çiçek açar
Kadıköyü’nde ve/ya/hut Üsküdar’ın bir köşesinde.
Ben köşegen çizerim bir yedigene,
Bir yedigenin iç açıları toplamı kaçtır bilmem.
Ama arada derede kalmışlığın iç acıları ağırdır.
Ağırdır ve taşınamaz.
Ve taşınır ve taşınmak zorundadır.
(Düşünür:Ağır taşıtlar sağdan gider ve en hafif olsa da bisiklet…daha sağda o vardır.)
Bir bisiklete binip çok daha uzağa gitmek gerek bazen.
Bazen sadece mektup yazabilmek için.
Bazen sadece yazabilmek için.
Bazen sadece içim dışım…
Sus!

-Yeteeeeeeeeeeeeeeer!

(Düşünmez.)

__________________________________________________
http://fizy.com/#s/3w8nmm

Sen de söyle. Korkma. Ne düşündün?

